تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاناسونیک از ربات دستیار خود در نمایشگاه CES رونمایی کرد!

آیا دوست دارید با یک پروژکتور صحبت کنید؟ اگر دوست ندارید، پاناسونیک می‌خواهد این وضعیت را تغییر دهد! پاناسونیک رباتی را معرفی کرده که می‌تواند به دستورهای شما پاسخ داده و تصاویر و وید‌ئوها را بر روی دیوار یا میز منعکس کند.

این ربات در حال حاضر نامی ندارد و پاناسونیک قصد دارد از بازخوردهای مخاطبان در نمایشگاه CES استفاده کند. در حالت کلی می‌توان گفت که پاناسونیک امیدوار است این ربات به رقیبی برای اسپیکرهای گوگل هوم و آمازون اکو تبدیل شود. البته هوم و اکو دارای چرخ و پروژکتور نیستند و جذابیت ربات پاناسونیک را نیز ندارند. ربات پاناسونیک تقریبا صدایی بچه‌گانه دارد و حرکت انسان‌گونه انجام می‌دهد. این ربات می‌تواند بر روی میز شما چرخیده و ویدئوهای یوتیوب یا نتفلیکس را پخش کند.

dscf7676

این ربات هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد و اشکالاتی در طراحی و ساخت آن دیده می‌شود.

ایمان روستا

فیزیک خوندم و بعد از اون ژئوفیزیک. از نوجوانی با یادگیری DOS وارد دنیای کامپیوتر و آی‌تی شدم تا الان که به عنوان نویسنده در خدمت شما هستم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاناسونیک از ربات دستیار خود در نمایشگاه CES رونمایی کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..