تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انریکه: در نیمه دوم شایسته تساوی بودیم

به گزارش روز جمعه ایرنا از تارنمای خبری اسپورت انگلیسی،‌ تیم فوتبال بارسلونا بامداد امروز در آخرین دیدار دور رفت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه های اسپانیا با نتیجه 2 بر یک برابر اتلتیکو بیلبائو شکست خورد و نتوانست حتی مقابل تیم 9 نفره بیلبائو به پیروزی دست یابد.
آریتس آدوریس و ایناکی ویلیامز گل های اتلتیکو بیلبائو را در نیمه اول به ثمر رساندند. مسی تک گل بارسلونا را در نیمه دوم وارد دروازه حریف کرد.
لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا بعد از مسابقه گفت:‌ گلی که در نیمه دوم زدیم به ما انرژی زیادی داد، هر چند به خاطر تمام فرصت هایی که در نیمه دوم ایجاد کردیم، شایسته تساوی بودیم و باید گل دوم را هم می زدیم. دیدار برگشت آسان نیست. باید مطمئن شویم که گلی نمی خوریم و گلزنی می کنیم.
وی افزود:‌ این بدترین سناریو در سال جدید بود، ولی بعد از نیمه اول توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم. اتتیکو بیلبائو همیشه می داند که چگونه برای تیم حریف مشکل ایجاد کند.
سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: در نیمه اول فرصتی برای گلزنی ایجاد نکردیم ولی در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد و ما با بازی مقابل تیم 9 نفره باید گل های بیشتری می زدیم. باید راه حل مقابله با این شیوه بازی را پیدا کنیم. اتلتیکو در این دیدار فشار زیادی به ما وارد کرد و ما باید با شدت بیشتری بازی می کردیم.
ورزشی**1210**1021
مترجم: زهرا کورهلی**انتشار دهنده:‌ حسین نوروزیان

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انریکه: در نیمه دوم شایسته تساوی بودیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..