تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبات بهای نفت در بازار آسیا

بهای نفت که بر اثر خوش‌بینی‌ها درخصوص کاهش جهانی سطح تولید، افزایش یافته بود، روز جمعه در بازار آسیا ثابت ماند.

صبح امروز در معاملات الکترونیک بازار آسیا، هر بشکه نفت خام سبک شیرین آمریکا (وست تگزاس اینترمدییت/ نفت پایه آمریکا) برای تحویل در ماه فوریه با یک سنت کاهش، 53 دلار و 75 سنت داد و ستد شد. هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال (نفت پایه اروپا) نیز برای تحویل در ماه مارس، یک سنت کاهش یافت و به 56 دلار و 87 سنت رسید.

روز گذشته، ارقام متوسط ذخایر نفت خام آمریکا تاثیر چندانی بر بهای نفت نداشت و بهای نفت به لطف اخباری مبنی بر اینکه عربستان سعودی برای انجام تعهدخود در توافق بین المللی در مورد کاهش عرضه و حمایت از بهای نفت، سطح تولید خود را کاهش داده است، افزایش یافت.

«ریک اسپونر»، تحلیلگر موسسه «سی.ام.سی. مارکتس»، در سیدنی گفت نشانه‌های کاهش تولید، یکی از عوامل کلیدی برای بازار نفت در هفته های آینده خواهد بود.

«جفری هالی»، تحلیلگر این موسسه در سنگاپور، نیز گفت کاهش بسیار جزئی بهای نفت در بازار امروز نتیجه سود بردن سرمایه گذاران پس از افزایش بهای نفت در روز گذشته است. وی گفت شکستن سقف 60 دلار در هفته های آینده دشوار خواهد بود؛ زیرا در صورتی که بهای نفت به این سطح برسد، تولیدکنندگان آمریکایی نفت شیست ممکن است سطح تولید خود را افزایش دهند.

در پایان معاملات روز پنج‌شنبه در بازار نیویورک (نایمکس)، هر بشکه نفت خام پایه آمریکا با 50 سنت افزایش، 53 دلار و 76 سنت معامله شد.

در بازار لندن نیز هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال 43 سنت افزایش یافت و 56 دلار و 88 سنت خرید و فروش شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبات بهای نفت در بازار آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..