تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعیه باشگاه ماشین سازی درباره انتقال آندو به استقلال

باشگاه ماشین سازی به نقل از هافبک خود تاکید کرد که وی در این تیم می ماند.

 آندرانیک تیموریان طی دو روز گذشته مذاکرات جدی با استقلال داشته اما به نظر می رسد باشگاه ماشین سازی تبریز به صورت جدی با جدایی این بازیکن مخالف است. این باشگاه اعلام کرد که تیموریان جدایی از ماشین سازان را تکذیب کرده است.بر اساس نوشته بیانیه باشگاه ماشین سازی، آندو صحبت کردن برای پیوستن به سایر تیم های فوتبال کشور را رد کرده و یادآور شده که با باشگاه ماشین سازی‌ قرارداد یک ساله داشته و کاملا به قرارداد خود پایبند خواهد بود.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: در ضمن دلیل عدم حضور ستاره سرشناس ماشین سازان در تمرینات، ابتلا به بیماری ویروسی آبله مرغان می باشد که با تشخیص و تجویز پزشکان، کاپیتان ماشین سازان بایستی دست کم تا یک هفته دیگر در استراحت مطلق به سر برده و پس از کسب بهبودی نسبی آقای تیموریان با صلاحدید پزشکان می تواند در تمرینات تیم فوتبال ماشین سازی تبریز حاضر شود.

منبع: جام نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعیه باشگاه ماشین سازی درباره انتقال آندو به استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..