تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه نهایی «اسرافیل» به جشنواره فجر می‌رسد؟

مستانه مهاجر به آخرین وضعیت جدیدترین ساخته آیدا پناهنده و روند پیشرفت کار اشاره کرد.

جمعه/ اسرافيل/ مستانه مهاجرمستانه مهاجر تدوینگر و تهیه‌کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت فیلم سینمایی «اسرافیل» به خبر‌نگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این اثر مراحل فنی خود در بخش اصلاح رنگ، صداگذاری و موسیقی را می‌گذراند و در تلاش هستیم تا نسخه نهایی آن را تا قبل از موعد مقرر به دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برسانیم.

وی با ابراز رضایت از روند ساخت «اسرافیل» عنوان کرد: خوشبختانه تا به امروز همه کارها به خوبی و طبق برنامه پیش رفته و راضی کننده است. اتفاق خوبی که برای من افتاد، همکاری و همراه شدن با افراد درجه یک بود.

گفتنی است؛  آخرین اثر بلند سینمایی آیدا پناهنده «ناهید» نام داشت که جوایز متعددی را در عرصه بین الملل به دست آورد.

«اسرافیل» درامی درباره چالش ها و نیازهای عاطفی و روابط انسانی است. پیش تولید این فیلم سینمایی به تازگی آغاز شده  و مذاکراتی با برخی بازیگران صورت پذیرفته است. پیش بینی می شود تعدادی از عوامل و بازیگران فیلم سینمایی ناهید در دومین پروژه سینمایی آیدا پناهنده نیز همکاری نمایند.

هدیه تهرانی، پژمان بازغی و مریلا زارعی به عنوان بازیگران اصلی اسرافیل و  علی عمرانی، پوریا رحیمی سام و هدی زین العابدین به عنوان سه بازیگر دیگر در این فیلم بازی می‌کنند.

عوامل و دست اندرکاران فیلم سینمایی «اسرافیل» عبارتند از:

کارگردان: آیدا پناهنده، نویسندگان: ارسلان امیری، آیدا پناهنده،مدیر تولید:حسین بشگرد،مدیر فیلمبرداری:مرتضی قیدی،تدوین: هایده صفی یاری،صدابرداران:جهانگیر میرشکاری،مهدی ابراهیم زاده،دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: رضا سخایی،طراح گریم: سودابه خسروی،طراح لباس:سارا سمیعی،عکاس: امید صالحی،دستیار اول طراح: رشید حسینی،مشاور رسانه ای: منصوره بسمل،تبلیغات فضای مجازی: آریان امیرخان،امور مالی : نساء حشمتی،دستیاران صحنه:حمید عامری،ابراهیم ناصری،مدیر صحنه: فرشاد مهد یادگار، دستیار دوم کارگردان: مهدی فهیمی، فیلمبردار پشت صحنه: هادی احمدی،دستیار برنامه ریز:مجید حقیقت،مدیر تدارکات:رضا بداقی،دستیاران تدارکات: مهدی محمدی، مهیار محمدی،رضا مهری، مجری طرح : حامد پروین خسروی، تهیه کننده: مستانه مهاجر.

 
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه نهایی «اسرافیل» به جشنواره فجر می‌رسد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..