تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توهین به آرامگاه سربازان گمنام انگلیسی مردم این کشور را خشمگین کرد +تصاویر

این برای نخستین بار نیست که افرادی در این مکان به آرامگاه سربازان گمنام توهین می کنند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری که به تازگی منتشر شده است لحظات تکان دهنده توهین یک زن و مرد انگلیسی به آرامگاه سربازان گمنام در مرکز خرید منچستر را نشان می دهد. بر اساس گزارش Manchester Evening News این دو جوان 20 ساله در حالی که مشغول لگد کردن گل های روی آرامگاه و رقصیدن در این مکان بودند دیده شدند. این حادثه ساعت 2:40 بامداد روز چهارشنبه رخ داد.

گفتنی است،؛ پلیس این دو جوان خاطی را دستگیر کرده است.

توهین به آرامگاه سرباز گمنام انگلیسی مردم این کشور را خشمگین کرد

"پت کارنی"، رئیس مرکز خرید شهر منچستر در این خصوص گفت: " رقصیدن در آرامگاه کسانی که جانشان را به خاطر ما از دست داده اند رفتاری منزجرکننده است. آنها باید به خاطر این توهین عذرخواهی کنند."توهین به آرامگاه سرباز گمنام انگلیسی مردم این کشور را خشمگین کرد

این در حالی  است که ماه جولای گذشته نیز بدنبال توهین یک مرد به این آرامگاه مسئولان مربوطه در خصوص ارتقای امنیت اطراف آرامگاه تحت فشار قرار گرفته بودند. دقیقا چند هفته بعد از این اتفاق نیز یک زن مست در حالی که مشغول لگد زدن گل های روی آرامگاه بود دیده شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توهین به آرامگاه سربازان گمنام انگلیسی مردم این کشور را خشمگین کرد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..