تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داعش به اعضای ترکیه‌ای خو رحم نکرد

به گزارش افکارنیوز،

 سران داعش در موصل، دستور بازداشت شماری از اعضای ترکیه‌ای این گروه را صادر کردند.
 منابع مذکور در گفتگو با پایگاه اینترنتی خبری سومریه نیوز عراق اعلام کردند که اعضای داعش به خانه های 17 فرد مسلح ترکیه ای که با این گروه کار می کنند یورش بردند و آنها را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

این منابع افزودند، نیروهایی که در بازداشت این افراد شرکت داشتند از نیروهای بسیار نزدیک به ابوبکر البغدادی سرکرده داعش بودند و به نظر می رسد بازداشت این افراد به دستور مستقیم شخص البغدادی صورت گرفته است. اعضای خانواده بازداشت شدگان هم اجازه ترک منزلی را که در آن زندگی می کنند، ندارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داعش به اعضای ترکیه‌ای خو رحم نکرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..