تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رای سرنوشت ساز انتقال شورای عالی بیمه باید لحاظ شود

دکتر محمدرضا نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اظهار ناراحتی از اتفاق چهارشنبه گذشته مجلس در زمان رای گیری نمایندگان برای انتقال شورای عالی بیمه سلامت به وزارت بهداشت، افزود: بنده جزو افرادی بودم که از این مسئله بسیار دلخور شدم، چراکه سرنوشت یک تصمیم مهم در حوزه سلامت، به خاطر یک نقص فنی عوض شد.

وی با تاکید بر اینکه رای دکتر شهریاری باید به حساب بیاید، ادامه داد: گمان می کنم رای ایشان بسیار مهم بود چرا که در اصل مسئله انتقال شورای عالی بیمه تاثیر می گذاشت، کما اینکه این تصمیم تنها یک رای کم آورد.

نجفی تصریح کرد: دکتر شهریاری هم اعلام کردند که سیستم ایشان نقص فنی دارد و اگر توجه دقیق تری می شد، سرنوشت تصمیم گیری عوض می شد. من معتقدم رای ایشان باید محاسبه و به مجموع ارا اضافه شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رای سرنوشت ساز انتقال شورای عالی بیمه باید لحاظ شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..