تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به خاطر حس حسادت میخواستم آبرویش را ببرم برای همین...

رئیس پلیس فتا استان قزوین از دستگیری عامل انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی در شبکه های اجتماعی خبر داد.

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی

 سرهنگ دوم فخرالدین توکلی اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی و ایجاد پروفایل در یکی از شبکه هایی اجتماعی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت. کارشناسان پلیس فتا پس از اظهار نظر شاکی با انجام اقدامات فنی و پیچیده، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتا قزوین اضافه کرد: متهم در اعترافات خود بیان کرد، حس حسادتی که به شاکی داشتم باعث شد تا تصاویر شخصی وی را با ایجاد پروفایلی در یکی از شبکه های اجتماعی، منتشر و از این طریق قصد داشتم برای او ایجاد مزاحمت کنم. متهم پس از دستگیری و اعتراف به بزه انتسابی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد، از نگهداری تصاویر شخصی و خانوادگی در حافظه‌های قابل حمل نظیر فلش مموری و تلفن همراه خودداری کنند و همچنین از در اختیار قرار دادن تصاویر شخصی به سایر افراد حتی نزدیکان خود، اجتناب چراکه امکان سوء استفاده از این اطلاعات وجود دارد.

منبع: ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به خاطر حس حسادت میخواستم آبرویش را ببرم برای همین...»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..