تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساختمان هایی با سقف های کاسه ای

کد خبر: ۴۵۵۶۶۴

۲۹۱  بازدید

این شرکت با بارندگی به میزان یک سوم میانگین جهانی و تبخیر سه برابر بیشتر، یک سیستم دو سقفه را برای حل مشکل کمبود آب ابداع کرده است.

برترین ها: شرکت «BMDesign» از تهران با مسائل پیچیده ای که زندگی در محیط خشک همراه خود می آورد روبرو ست. این شرکت با بارندگی به میزان یک سوم میانگین جهانی و تبخیر سه برابر بیشتر، یک سیستم دو سقفه را برای حل مشکل کمبود آب ابداع کرده است. این سقف مقعر از یک سازه کاسه شکل ظریف بالای سقف گنبدی تشکیل شده است.

آب باران از کاسه ها به مخازن خنک کننده می رود، درحالیکه فضای بین دو سقف گردش باد و سایه را فراهم می کند. این سیستم طراحی شده تا حتی کمترین مقدار باران را جمع آوری کند، آن را به قطره بزرگی تبدیل کرده و قبل از اینکه بخار شود از آن استفاده کند. مخازن خنک کننده که بین دیوارهای ساختمان قرار دارند به تنظیم دمای داخلی کمک می کنند. درنتیجه میزان انتشار کربن از دستگاه های تهویه هوا که در آب و هوای شدید ضروری است، کاهش می یابد.

آزمایش های اولیه با 60 مترمکعب آب که از سقف مقعری به مساحت 920 متر مربع برداشت می شود، بازده 60 درصدی این سیستم را نشان می دهد. این شرکت ایرانی تصمیم دارد تحقیقات خود برای حداکثر کردن بازده آینده را ادامه دهد. باتوجه به افزایش خشکی تا 30-40 سال آینده، فکر نوآورانه این شرکت به طور فزاینده ای برای زندگی راحت و کارآمد ضروری است.

 ساختمان هایی با سقف های کاسه ای ساختمان هایی با سقف های کاسه ای  ساختمان هایی با سقف های کاسه ای  ساختمان هایی با سقف های کاسه ای  ساختمان هایی با سقف های کاسه ای  ساختمان هایی با سقف های کاسه ای  ساختمان هایی با سقف های کاسه ای 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساختمان هایی با سقف های کاسه ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..