تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکان دهنده ترین لحظات سال 2016 +فیلم

در این مطلب برای شما جالب‌ترین لحظاتی که در سال 2016 تصویربرداری شده اند را آماده کرده ایم.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از شجاعت رانندگان تا بی باکی مسافران قطار همه و همه تکان دهنده ترین و ترسناک ترین ویدئوهای سال 2016 در فضای مجازی محسوب می شدند که دیدن آن تا سر حد مرگ بیننده را به وحشت می انداخت. در ادامه می توانید تعدادی از این ویدئوها را  مشاهده کنید.

1. فرود دلهره آور هواپیما در فرودگاه چک
وزش باد شدید  فرود هواپیما را در آخرین لحظه دچار مشکل می کند تا  جایی که یکی از بالهای هواپیما  در آخرین لحظه به زمین برخورد کرده و هواپیما مجبور به برخاستن دوباره از روی باند می شود.
2. فرار از مرگ در آخرین لحظه
 موتور سوار خوش شانس در تقاطع با فاصله بسیار اندک از جلوی یک خودرو عبور می کند.
4. جدال با مرگ
راننده 68 ساله که در یک دریاچه در ماساچوست سقوط کرده بود با کمک عابران زنده بیرون کشیده می شود.
5. غواص بی باک
این لحظه دلهره آور از پرش یک مرد از بام یک هتل به داخل استخر است که با فاصله چند سانتی متری از لبه استخر در داخل آن فرود می آید.
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکان دهنده ترین لحظات سال 2016 +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..