تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعضای هیأت رئیسه چهارمین دوره شورای عالی استان‌ها مشخص شدند

به گزارش افکارنیوز،

در سی و پنجمین اجلاس شورای عالی استان‌ها، انتخابات هیأت رئیسه شورا برگزار شد. 

پس از انتخاب چمران به عنوان رئیس شورای عالی استان‌ها با 50 رأی از 73 رأی مأخوذه، انتخابات دیگر اعضای هیأت رئیسه نیز برگزار شد. 

بر همین اساس، فیروز آقایی نماینده چهارمحال و بختیاری با 53 رأی به عنوان نایب رئیس انتخاب شد.

در ادامه، احد چگینی نماینده قزوین با 35 رأی به عنوان سخنگوی شورای عالی استان‌ها انتخاب شد. 

در ادامه، انتخاب منشی‌های هیأت رئیسه به دور دوم کشیده شد و نهایتاً مقیمی از استان مازندران با 38 رأی، معصومه خلیل‌زاده از آذربایجان غربی با 38 رأی، توافقی از خراسان شمالی با 33 رأی، سعادتمندفر از استان قم با 31 رأی، عیدی‌نیا از استان ایلام با 31 رأی و ده‌مرده از استان سیستان و بلوچستان با 37 رأی به عنوان منشی‌های هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها انتخاب شدند. 

بر این اساس، اعضای هیأت رئیسه چهارمین دوره شورای عالی استان‌ها نیز انتخاب شدند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعضای هیأت رئیسه چهارمین دوره شورای عالی استان‌ها مشخص شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..