تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«دن کوتس» رئیس دستگاه امنیت ملی دولت ترامپ شد

دونالد ترامپ «دن کوتس» را به عنوان رئیس دستگاه امنیت ملی آمریکا انتخاب کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز؛ دو نفر از مقامات در تیم انتقال قدرت دونالد ترامپ پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفتند ترامپ روز پنجشنبه «دن کوتس» سناتور سابق این کشور را به عنوان رئیس دستگاه اطلاعات ملی آمریکا انتخاب کرد.

اعلام رسمی انتخاب کوتس احتمالا این هفته همزمان با تصمیمات ترامپ درمورد مابقی پست های مهم که باید پیش از مراسم تحلیف وی در تاریخ 20 ژانویه تکلیف آنها مشخص شود، انجام خواهد شد.

کوتس 73 ساله محافظه کاری از ایندیانا است که به تازگی دوره شش ساله خود را در سنای آمریکا تکمیل کرده است. او همچنین در زمان ریاست جمهوری جرج دبلیو بوش سفیر آمریکا در آلمان بود.­

ترامپ بارها ارزیابی جامعه اطلاعاتی آمریکا را درمورد نفوذ سایبری روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا زیر سئوال برده است.

برخی مقامات اطلاعاتی آمریکا با استقبال از انتخاب کوتس گفتند امیدوارند انتخاب او نشانه ای از تلاش ترامپ برای بهبود روابط با جامعه اطلاعاتی آمریکا پس از ماه‌ها خصومت برسر ارزیابی جامعه اطلاعاتی این کشور درخصوص نفوذ سایبری روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««دن کوتس» رئیس دستگاه امنیت ملی دولت ترامپ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..