تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا پسر بن‌لادن را در فهرست سیاه تروریسم قرارداد

کد خبر: ۴۵۵۸۱۷

۱۰۰  بازدید

آمریکا حمزه بن لادن، پسر اسامه بن لادن سرکرده سابق گروه تروریستی القاعده را در فهرست سیاه تروریسم قرار داد.

خبرگزاری مهر: به نقل از پایگاه خبری روزنامه القدس العربی، وزارت خارجه آمریکا حمزه بن لادن را به علت تهدید ایالات متحده و شهروندانش در یک پیام صوتی که در ماه جولای سابق منتشر شد، تروریست بین المللی دانست.

در صورتی که معلوم شود فردی دست به اقدام های تروریستی برده و یا آماده چنین اقدامی است، واشنگتن تحریم های مالی و حقوقی علیه او وضع می کند، در نتیجه تمام دارایی و حساب های احتمال او در آمریکا بلوکه شده و هیچ شهروند این کشور اجازه همکاری با وی را ندارد.

آمریکا پسر بن‌لادن را در فهرست سیاه تروریسم قرارداد

یک دیپلمات آمریکایی در این خصوص گفت، پسر بن لادن در سال ۲۰۱۵ خواهان حمله به مناقع آمریکا، فرانسه و اسرائیل در واشنگتن، پاریس و تل آویو شد و در سال ۲۰۱۶ قبایل عربستان را به اتحاد با القاعده در یمن و جنگ علیه سعودی تشویق کرد.

طبق اعلام سرویس های اطلاعاتی آمریکا، حمزه بن لادن پیش از اینکه پدرش در سال ۲۰۱۱ در عملیات نیروهای آمریکایی کشته شود، در نامه هایی بر عزم خود برای پیوستن به درگیری های القاعده تاکید کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا پسر بن‌لادن را در فهرست سیاه تروریسم قرارداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..