تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«محرز» مرد سال 2016 آفریقا شد

کد خبر: ۴۵۵۸۱۲

۳۵۰  بازدید

ستاره لسترسیتی به عنوان مرد برتر فوتبال آفریقا در سال ۲۰۱۶ انتخاب شد.

خبرگزاری تسنیم: ریاض محرز، ستاره الجزایری تیم لسترسیتی به عنوان مرد برتر فوتبال آفریقا در سال 2016 انتخاب شد.

 در مراسم انتخاب بهترین‌های سال فوتبال آفریقا که در شهر ابوجا در نیجریه انجام شد،این بازیکن  بالاتر از سیدو مانه از لیورپول و   و پیر امریک اوبامیانگ به عنوان مرد سال قاره سیاه برگزیده شد.

«محرز» مرد سال 2016 آفریقا شد

پس از مراسم اولیه، ابتدا اوگاندا به عنوان بهترین تیم ملی سال قاره آفریقا انتخاب شد.

در ادامه، نیجریه هم جایزه تیم  ملی بانوان قاره سیاه را به دست آورد.ماملودی ساندونس از آفریقای‌جنوبی عنوان برترین باشگاه را از آن خود کرد و کیلیچی ایهناچو از منچسترسیتی که البته در مراسم حاضر نبود،جایزه پیشرفت سال را به دست آورد.

 الکس ایووبی از آرسنال، دیگر غایب مراسم، جوان سال نام گرفت و پیتسو موسیمانه،  سکاندار ماملودی، جایزه مربی سال را در دست گرفت.

نام «آسیسات اوشوآلا» از نیجریه به عنوان زن سال فوتبال قاره آفریقا شنیده شد و باکاری پاپا گاساما جایزه داور سال را به خانه برد.

 همچنین دنیس اونیانگو از اوگاندا بهترین بازیکن شاغل در قاره آفریقا نام گرفت.

 جایزه رهبر سال به مانوئل لوپس ناسیمنتو  رسید و سرانجام  محمدو بوهاری، رئیس جمهوری نیجریه جایزه شخصیت غیرورزشی سال قاره را به دست آورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««محرز» مرد سال 2016 آفریقا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..