تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استام: انتظار خاصی از هواداران یونایتد ندارم

کد خبر: ۴۵۵۸۱۱

۶۲۸  بازدید

یاپ استام عنوان کرده در بازگشت به الدترافورد، انتظار خاصی از هواداران تیم سابقش ندارد.

وبسایت نود: منچستریونایتد شنبه در دور سوم جام حذفی انگلیس، میزبان ردینگ خواهد بود، یاپ استام سرمربی ۴۴ ساله ردینگ، برای اولین بار به عنوان سرمربی به الدترافورد قدم می گذارد، او که سابقه سه سال پر افتخار را در پیراهن منچستریونایتد دارد، در نهایت به لاتزیو فروخته شد. یاپ استام در آستانه دیدار تیمش با منچستریونایتد و بازگشتش به الدترافورد این چنین گفته است:

راستش را بخواهید، انتظار اتفاق خاص یا رفتاری منحصربه فرد را ندارم. البته که یک برخورد گرم و خوشامدگویی، زیبنده خواهد بود و مایه افتخار من است. من زمان خیلی خوبی را در یونایتد سپری کردم، این باشگاه و هوادارانش را دوست دارم. دوره حضورم در یونایتد، بخش مهمی از دوران حرفه ایم را شامل می شود. 

استام: انتظار خاصی از هواداران یونایتد ندارم

تا به حال پیش نیامده به عنوان مربی به الدترافورد بازگردم. اما نباید فراموش کرد که این بازی در مورد بازگشت من نیست. بازی در مورد تقابل دو تیم است و امیدوارم بتوانیم شگفتی رقم بزنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استام: انتظار خاصی از هواداران یونایتد ندارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..