تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا مردم آمریکا با خروج از برجام موافقند؟

به گزارش افکارنیوز،

در حالی که تنها دو هفته به تحلیف دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا مانده نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد اکثر مردم این کشور با خروج از توافق هسته‌ای با ایران مخالف هستند. 

نظرسنجی انجام شده توسط دانشگاه مریلند نشان می‌دهد که تقریباً دو سوم مردم آمریکا با خروج کشورشان از برجام مخالف هستند اما مطابق با وعده‌های ترامپ از بهتر کردن شرایط این توافق هسته‌ای حمایت می‌کنند. 

شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی پس از خواندن مفاد اصلی توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 به سوالاتی درباره مخالفت یا موافقت با این توافق پاسخ دادند.

از میان هر ده نفر، شش نفر ابراز امیدواری کردند که سایر کشورهای عضو با آمریکا برای مذاکره مجدد درباره برجام همراه شود. 

علی‌رغم این، 69 درصد گفتند که موافقت ایران با این موضوع بعید است. 

در پاسخ به سوالی درباره توصیه نهائی به آمریکا درباره این توافق هسته‌ای 64 درصد شرکت‌کنندگان خواستار ادامه برجام تا زمان پایبندی ایران به آن شدند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا مردم آمریکا با خروج از برجام موافقند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..