تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ال‌جی در اسمارت‌فون G6 از طراحی ماژولار استفاده نخواهد کرد

ال‌جی در اسمارت‌فون G6 از طراحی ماژولار استفاده نخواهد کرد

کمپانی ال جی در سال 2016، پرچمدار خود یعنی G5 را با شکل و شمایلی متفاوت با نمونه های قبلی خود رونمایی کرد و اگرچه توانست در روزهای آغازین و به لطف قابلیت هایی که در ماژول های این گوشی نهفته بود، نگاه علاقه مندان زیادی را به خود جلب کنند، اما استقبال خریداران از این اسمارت فون در بازار مطابق با انتظارات این شرکت کره ای پیش نرفت.

اکنون و با فرارسیدن سال 2017 میلادی و نزدیک شدن به زمان احتمالی رونمایی پرچمدار امسال این شرکت موسوم به G6 در کنگره جهانی موبایل، به نظر می رسد که ال جی از اشتباه بزرگ خود در سال گذشته درس گرفته و قرار است دیگر از طراحی ماژولار در این گوشی استفاده نکند. با تک شات همراه باشید.

در همین رابطه، اخیراً سخنگوی ال جی در مصاحبه ای با روزنامه وال استریت ژورنال عنوان کرد که این شرکت، بازخوردهای مثبتی را از سوی کاربران در خصوص گوشی ماژولار سال گذشته خود دریافت نکرده و این شرکت باری دیگر، به روال سابق تولید گوشی های خود باز خواهد گشت و در جی 6 از طراحی ماژولار استفاده نخواهد کرد.

اما در عوض این شرکت، بر روی فاکتورهای دیگری همچون زیبایی و قابلیت های کاربردی گوشی جدید کار خواهد کرد تا بتواند اسمارت فونی را در سال 2016 روانه بازار کند که معنی واقعی کلمه «یک گوشی خوب» باشد.

علی رغم برداشتن ماژول ها، بعید به نظر می رسد که تغییر چندانی را در قیمت گوشی جدید شاهد باشیم به طوری که گفته می شود جی 6 همانند مدل های پرچمدار این شرکت بین 500 الی 600 دلار عرضه خواهد شد. به گفته ال جی، جی 6 در مرحله نخست به بازار کشورهای آمریکای شمالی، اروپا و کره جنوبی راه خواهد یافت یافت و علی رغم آن که شنیده ها از رونمایی این گوشی در MWC 2016 خبر می دهند، اما برخی منابع خبری نیز ادعا کرده اند که ممکن است این مراسم به زمان دیگری موکول شود.

ال جی در سال میلادی گذشته و به دنبال عدم استقبال کاربران از خرید این گوشی، تخفیف های ویژه ای را برای علاقه‌مندان در نظر گرفت اما سایه سنگین اسمارت فون های قدرتمندی همچون گلکسی اس 7 بر این گوشی سنگینی می کرد وجی 5 نتوانست به توفیق چندانی در بازار دست یابد.

اما اکنون به نظر می رسد که جی 6 بتواند با طراحی زیبا و قابلیت های کاربردی خود، البته به گفته سخنگوی این شرکت، بتواند عملکرد ضعیف جی 5 را جبران وجان تازه ای را به کسب و کار گوشی های هوشمن ال جی ببخشید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ال‌جی در اسمارت‌فون G6 از طراحی ماژولار استفاده نخواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..