تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت به دو سالگی

جمعه، 17 دی 1395 ساعت 00:162017-01-05ورزشي

من روزهای زیادی رادوست دارم؛ مثلاً روز تولدم، روز عروسی خاله ام و.

اما شیرین ترین و بهترینش روزی است که به یاد نمی آورم! وقتی دو ساله بودم! روزهایی که بدون نگرانی به زندگی ام می رسیدم و آب نباتم را لیس می زدم! - دوست دارم به یکی از روزهای دوسالگی ام برگردم! فکرش را بکنید.

وقتی دوساله بودم ممکن است به تلویزیون نگاه کرده باشم و با وحشت با خودم گفته باشم: وای! خدای من! آن آدم ها در یک جعبه زندانی اند! و درها را راهی به دنیاهای دیگر تصور کرده باشم.

این سمت در خانه و آن سمت در بیرون، یا به قول خودمان دَ دَ .

شاید ماشین ها را دیده باشم و فکر کرده باشم، چه قدر عجیب! آدم ها را می بلعند و فرار می کنند.

البته مطمئنم آن زمان کلمه ی می بلعند را بلد نبودم و آخر شب، موقع خواب کلی جیغ و داد راه می انداختم تا نخوابم.

البته در دو سالگی احتمالاً وظایف سختی بر دوشم بوده؛ مثلاً تمام کردن آب نبات خوشمزه ای که مادر و پدرم را مجبور کرده بودم برایم بخرند! پرستو پاشا 13ساله از دزفول تصویرگری: فاطمه مشکواتی، 17 ساله از تهران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت به دو سالگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..