تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم شهرداری گرگان نیاز به تغییر و تحول دارد/ مهدی شیرجنگ کنترل اعصاب ندارد

جرجانی گفت: باید تغییر و تحولی در تیم شهرداری گرگان به وجود آید و یا به عبارتی تیم را شخم زد.

بازیکنان تیم شهرداری گرگان را باید شخم زد/مهدی شیرجنگ کنترل اعصاب ندارد///ویرایش///به گزارش خبرنگار حوزه توپ وتور باشگاه خبرنگاران جوان:هفته سوم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با برتری تیم شهرداری تبریز برابر شهرداری گرگان به پایان رسید. این دیدار که در گرگان برگزار شد پس از اتمام بازی درگیری لفظی بین شورای شهر گرگان و یکی از بازیکنان این تیم به نام مهدی شیرجنگ اتفاق افتاد.

ابراهیم جرجانی عضو شورای شهر گرگان درباره این درگیری به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: پس از اتمام بازی، مهدی شیرجنگ به تماشاچیان حاضر در سالن بی حرمتی کرد و به رختکن رفت. من نیز از او خواستم که مودب باشد اما  متاسفانه این بازیکن از نظر اعصاب مشکل دارد و نمی تواند خودش را کنترل کند.

وی افزود: این بازیکن نه تنها اخلاق خوبی ندارد بلکه از نظر فنی نیز ضعیف است. پس بهتر است این بازیکن را از تیم کنار بگذاریم. من همه این صحبت ها را به سرمربی تیم منتقل کردم و به زودی این بازیکن از تیم خواهد رفت. چندی پیش نیز این قضیه بی احترامی به هواداران پیش  آمد که کادر فنی عذر او را خواستند اما با وساطت های من این مشکل ختم به خیر شد.

جرجانی بیان کرد: به نظرم باید یک تغییر و تحولی در تیم شهرداری گرگان ایجاد کرد و یا به عبارتی تیم را شخم زد. یکی از بازیکنان خارجی به نام مارشال هم به هواداران فحاشی کرد او نیز باید از تیم برود چرا که هیچ کارایی برای تیم ندارد و بسیار بی انگیزه بازی می کند و امروز برای این دیدار تنها 3 امتیاز کسب کرده است.

وی ادامه داد: همیشه باید حرمت هواداران را نگه داشت. سعید صالحی با کمترین دستمزد در تیم حضور دارد اما از تمام توانش در میدان استفاده می کند تا بهترین باشد و امروز پس از شکست برابر شهرداری تبریز از هواداران عذرخواهی کرد. به این بازیکن می گویند "بازیکن باغیرت".

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم شهرداری گرگان نیاز به تغییر و تحول دارد/ مهدی شیرجنگ کنترل اعصاب ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..