تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گروسی: نظام جامع باشگاه داری مانع فساد در فوتبال می شود

عضو سابق فراکسیون ورزش مجلس گفت: لایحه نظام جامع باشگاه داری از فساد در فوتبال جلوگیری می کند.

گروسی: نظام جامع باشگاه داری مانع فساد در فوتبال می شودحسین گروسی درباره پرونده فساد در فوتبال در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: اعضای فراکسیون سابق ورزش مجلس از وزارت ورزش و جوانان خواستار لایحه نظام جامع باشگاه داری شدند، اما تاکنون این وزارتخانه حتی دو خط از این لایحه را به مجلس ارسال نکرده است. 

وی در ادامه عنوان کرد: فساد در فوتبال در باشگاه ها صورت می گیرد و فدراسیون فوتبال نقشی در این موضوع ندارد. براین اساس نظام جامع باشگاه داری از فساد در فوتبال جلوگیری می کند. همچنین وضعیت مدیر عامل، سرمربی و بازیکن در نظام باشگاه داری مشخص می شود. 

گروسی درباره برگزاری همایش فساد در فوتبال گفت: برگزاری این همایش ها در کاهش فساد در فوتبال تاثیری ندارد. ما باید طرح های کشورهای اروپایی در مورد فساد در فوتبال اجرا کنیم. 

عضو سابق فراکسیون ورزش مجلس بیان کرد: کمیسیون اصل 90 مجلس گزارش پرونده فساد در فوتبال را در صحن علنی مجلس قرائت کرد اما تا زمانی که لایحه نظام جامع باشگاه داری در فوتبال اجرا نشود همچنان شاهد فساد در فوتبال هستیم. 

وی درباره اینکه با متخلفان پرونده فساد در فوتبال برخورد قانونی صورت نگرفت، بیان کرد: همه افرادی که در پرونده فساد در فوتبال نقش داشتند به کمیسیون اصل 90 احضار شدند و از آنها بازجویی به عمل آمد و برخورد لازم هم صورت گرفت. 

گروسی درباره اختلاف کی روش و برانکو بیان کرد: اختلاف میان این دو مربی به فوتبال آسیب می زند و در این اختلافات هم نبود نظام باشگاه داری احساس می شود. تیم پرسپولیس امسال نتایج خوبی گرفته است و درگیری برانکو با کی روش باعث بحرانی شدن وضعیت پرسپولیس می شود. 

عضو سابق فراکسیون ورزش مجلس در پایان خاطر نشان کرد: به نظرم وزارت ورزش و جوانان باید هر چه سریعتر لایحه نظام باشگاه داری به مجلس بیاورند تا از فساد در فوتبال جلوگیری شود. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گروسی: نظام جامع باشگاه داری مانع فساد در فوتبال می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..