تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی برخی آثار راه یافته به مرحله دوم کتاب سال

معرفی برخی آثار راه یافته به مرحله دوم کتاب سال

فرهنگ > ادبیات -
آثار راه یافته به مرحله دوم سی و چهارمین دوره کتاب سال جموری اسلامی ایران در گروه‌های «کلیات» و« نسخ خطی» معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در گروه «کلیات» از میان ۱۷۲ اثر راه یافته به مرحل اول، ۲ اثر «دانشنامه تخت فولاد اصفهان، تالیف اصغر منتظرالقائم» و «دانشنامه خلیج فارس، تالیف گروه مولفان» به مرحله دوم سی و چهارمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران راه پیدا کردند.

همچنین در گروه «نسخ خطی» از میان ۱۶ اثر ارسال شده به دبیرخانه، دو اثر «فهرست نسخه­‌های خطی، تالیف پریسا کرم ­رضایی» و «فهرستگان نسخه­‌های خطی ایران (فخنا)، تالیف مصطفی درایتی» به عنوان نامزدهای سی و چهارمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران معرفی شدند.

مراسم اختتامیه سی و چهارمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران طبق هر سال در بهمن ماه، با معرفی برگزیدگان و کتاب‌های شایسته قدردانی برگزار می‌شود.

5858




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی برخی آثار راه یافته به مرحله دوم کتاب سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..