تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوشياری پليس، زورگيران را به دام انداخت

فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه، از دستگيري دو زورگير حرفه اي و سابقه دار حين ارتکاب جرم در محور کرمانشاه- همدان خبر داد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ "رضا شيرزادي"گفت: شب گذشته اکيپي از ماموران پاسگاه چالابه حين گشت زني در محور کرمانشاه– همدان نزديک به پايانه مسافربري، به يک دستگاه خودروي پرايد با سه نفر سرنشين برخورد کردند که رفتار غير عادي راننده، ظن مأموران را برانگيخت.

وي افزود: با توجه به اينکه حرکات سرنشينان خودروي پرايد نيز مشکوک و در حال درگيري باهم بوده اند اکيپ گشت سريعاً با روشن کردن آژير و چراغ گردان به راننده پرايد دستور ايست داد که در ابتدا توجهي نکرده و قصد فرار داشتند اما با اقدام به موقع مأموران، تسليم شدند.

سرهنگ شيرزادي تصريح کرد: به محض توقف خودرو پرايد، يکي از سرنشينان که جواني حدوداً 19 ساله بود از خودرو پياده شد و اظهار داشت که از ميدان امام خميني(ره) به عنوان مسافر سوار خودروي اين افراد شده اما در نزديکي پايانه با زور و تهديد، مبالغي وجه نقد و تلفن همراه وي را به سرقت برده اند و قصد پياده کردن وي را داشته اند که متهمان با ديدن ماموران منصرف مي شوند. 

فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه با بيان اينکه متهمان حدوداً 27 ساله و سابقه دار هستند، اظهار داشت: در اين زمينه يک دستگاه خودرو توقيف و دو نفر نيز دستگير شدند که پس از تشکيل پرونده و بازجويي از متهمان تحويل مراجع قضائي شدند.

انتهای پیام/گ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوشياری پليس، زورگيران را به دام انداخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..