تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم نیروی زمینی تهران نفت و گاز گچساران را در لیگ برتر واترپلو برد

مسئول رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این دیدار از ساعت 20 امشب در استخر مجموعه ورزشی 9 دی تهران برگزار که تیم نیروی زمینی تهران موفق شد در یک بازی نزدیک و دیدنی مهمان خود را با نتیجه 9 بر هشت مغلوب کند.
این بازی در حالی برگزار شد که 2 تیم برای کسب رتبه چهارم جدول رده بندی لیگ برتر واترپلو با هم رقابت می کردند.
امین دهقان اظهار داشت: تیم نفت و گاز گچساران با این نتیجه و کسب همان هفت امتیاز قبلی در مکان چهارم جدول رده بندی باقی ماند.
تیم نفت و گاز گچساران در هفته سوم دور برگشت بیست و ششمین دوره لیگ برتر واترپلوی کشور استراحت می کند و در هفته چهارم 30 دی مهمان تیم نفت امیدیه خواهد بود.
نیروی زمینی تهران هم در هفته سوم روز 22 دی مهمان نماینده اصفهان است.
تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران که سابقه سال‌ها حضور در لیگ برتر کشور را دارد، سال جاری به منظور کشف استعدادهای جدید با ترکیبی بومی در این رقابت‌ها حاضر شده است.
شهرستان 120هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد 20 تیم در رقابت‌های رشته‌های مختلف ورزشی لیگ های کشوری دارد.
خبرنگار: فرزانه شریفی**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
8143 /8005

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم نیروی زمینی تهران نفت و گاز گچساران را در لیگ برتر واترپلو برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..