تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آگوئرو: مسی بهترین بازیکن دنیاست

کد خبر: ۴۵۵۷۷۲

۸۷  بازدید

سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی منچسترسیتی، معتقد است لیونل مسی بهترین بازیکن حال حاضر دنیاست و می تواند به عنوان بازیکن سال 2016 فیفا انتخاب شود.

ورزش سه: در حالی که توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در سال 2016 به کریس رونالدو رسید، هنوز برنده جایزه سال فیفا مشخص نشده است. آگوئرو معتقد است که این جایزه باید به دوست و هموطنش برسد.

 

او به سایت فیفا گفت:" او بالاتر از بقیه است؛ از جمله از سایر نامزدها. من این را به خاطر اینکه او دوستم است، نمی گویم. من با او تمرین کرده ام و توانایی های او را با چشم دیده ام.

آگوئرو: مسی بهترین بازیکن دنیاست

او کارهایی می کند که هیچ بازیکن دیگری نمی تواند او بهترین است. او کاری می کند که همه چیز آسان به نظر می رسد. او شگفت انگیز است. مسی بهترین بازیکن دنیاست.

باید تنها به او سلام کنید تا بفهمید او چه پسر خوبی است. خیلی ها این را نمی دانند زیرا او دوست ندارد در تلویزیون یا در رسانه ها خودنمایی کند. او فقط یک آدم عادی است. او مانند هر آرژانتینی، حس طنز خوبی دارد. او با همه رابطه خوبی پیدا می کند."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آگوئرو: مسی بهترین بازیکن دنیاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..