تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سورپرایز نقل و انتقالاتی برانکو منتفی شد؟

کد خبر: ۴۵۵۷۵۹

۹۷۴۲  بازدید

سرمربی تیم سپیدرود گفت:باشگاه پرسپولیس برای جذب مصلح به ما نامه زده و ما هم پاسخ دادیم.

کاپ: علی نظرمحمدی درباره اینکه گفته می شود باشگاه سپیدرود برای صدور رضایت نامه شایان مصلح مبلغی را از پرسپولیس درخواست کرده است که با مخالفت مسولان صدرنشین لیگ برتر روبرو شده است عنوان کرد:ما این قدر برای بازیکن ارزش قائل هستیم که او را در حیطه بحث های مالی اسیر نمی کنیم.شایان مصلح جزو ارکان باشگاه ماست و ما هم در آستانه صعود هستیم.در این شرایط طبیعی است که نمی توانیم بازیکن مان را به پرسپولیس بفرما بزنیم و به دست خود تیم را تضعیف کنیم.

وی ادامه داد:ما در اوج مشکلات مالی هستیم و به طور حتم باید برای رضایت نامه مصلح بازیکن جایگزین خوبی بگیریم.بنابراین در ازای این انتقال احتمالی می بایست باشگاه سپیدرود منتفع شود.ضمن اینکه مصلح فقط از پرسپولیس پیشنهاد ندارد و از باشگاههای دیگر هم پیشنهاد برای این بازیکن هست.مصلح بازیکن سپیدرود است و به خوبی هم می داند در این شرایط خود باشگاه برای او تصمیم می گیرد و در این روزها با تمرکز بالا تمرین کرده است.

نظرمحمدی خاطرنشان کرد:باشگاه پرسپولیس برای جذب مصلح به ما نامه زده و ما هم پاسخ دادیم.پس از آن دیگر خبری نشد و من نمی دانم نظر مسولان پرسپولیس چیست اما به طور حتم ما به دنبال این نیستیم که سپیدرود را با از دست دادن کلیدی ترین مهره اش دچار بحران کنیم.مصلح فصل بعد هم با سپیدرود قراردارد و این نیست که او برای فصل بعد آزاد شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سورپرایز نقل و انتقالاتی برانکو منتفی شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..