تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محاسبات ذهنی افراد چاق کندتر از افراد لاغر است

نتایج پژوهش های جدید کارشناسان این را نشان میدهد که افراد چاق از افراد لاغر تحرک کمتری دارند و در واقع بی تحرک هستند و اینگونه افراد بصورت معمول در محاسبات ذهنی و فعالیت های فیزیکی از افراد لاغر کندتر میباشند.چاقی علیرغم پرخوری اثرات فیزیک بدی را از خود در بدن به جا میگذارد و سبب کندی در سرعت و حرکت میشود و فرد چاق را بی تحرک میکند.

کارشناسان با بررسی بر روی دو گروه موش دریافتند موش های چاق در گیرنده های مرکز دوپامین مغز خود دچار اختلال هستند و این باعث تمایل شدید آنها به خوردن مواد غذایی و نیز بی تحرکی و تنبلی در ورزش کردن می شود.

افراد چاق همچنین به دلیل ظاهر فیزیکی خود معمولا از حضور در فعالیت های اجتماعی پرهیز می کنند و این باعث افزایش وزن آنها می شود، احساس خستگی و حس گرسنگی مداوم نیز باعث می شود تا خیلی زود از انجام فعالیت های ذهنی خسته و کسل شوند.

پژوهشگران در جدیدترین پژوهش های خود دریافتند افراد چاق می توانند مرکز دوپامین مغز خود را با نیروی اراده تغییر دهند و تناسب اندام

انجام ورزش، رعایت دقیق رژیم غذایی و اراده برای لاغر شدن رمز موفقیت برای بدست آوردن تناسب اندام است.

منبع : الو دکتر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محاسبات ذهنی افراد چاق کندتر از افراد لاغر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..