تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ال جی برای تلویزیون‌های جدید سامسونگ، پنل ال سی دی تولید می‌کند

سامسونگ به تازگی قصد دارد تولید برخی قطعات مورد نیاز محصولات خود را به شرکت ال جی برون‌سپاری کند.

اگر اخباری که اخیرا از کره جنوبی به گوش می‌رسد، درست باشند، سامسونگ به‌منظور تأمین پنل‌های ال‌سی‌دی مورد نیاز برای تلویزیون‌های جدید خود، مشغول مذاکره با شرکت ال‌جی است.  اگرچه این دو شرکت درواقع رقیب یکدیگر در این صنعت هستند، اما همکاری‌هایی مثل این می‌تواند به‌نوبه خود برای هر دو طرف سودمند باشد.

رئیس بخش تلویزیون شرکت سامسونگ، کیم هیون سوک این خبر را به‌طور نسبی در رویداد CES 2017 در لاس‌وگاس تأیید کرد ولی از گفتگوها و معاملات صورت گرفته میان این دو شرکت اطلاعات زیادی فاش نکرد. او گفت: «هنوز در مورد جزئیات تصمیم‌گیری نشده است، اما دو شرکت سامسونگ و ال‌جی با جدیت و دقت مشغول تأمل بر این موضوع هستند».

گزارش‌های پیشین حاکی از این بود که شرکت فاکس‌کان و شرکت شارپ، تحویل تمام محموله‌های پنل ال‌سی‌دی مورد نیاز سامسونگ را به تأخیر انداخته‌اند و این مسئله شرکت سامسونگ را در شرایط سختی قرار داده است. به نظر می‌رسد شرکت سامسونگ و ال‌جی به نهایی کردن این قرارداد نزدیک هستند. همچنین شایعاتی وجود دارد که سامسونگ در اواخر سال جاری میلادی، تولید باتری‌های گلکسی نوت 8 را به شرکت ال‌جی برون‌سپاری خواهد کرد. البته گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که شرکت سامسونگ اس‌دی‌آی  همچنان به‌عنوان تأمین‌کننده عمده باتری این دستگاه‌ها باقی خواهد ماند. بنابراین همکاری میان این دو شرکت کره‌ای ممکن است به حوزه‌های دیگری فراتر از پنل‌ ال‌سی‌دی گسترش پیدا کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ال جی برای تلویزیون‌های جدید سامسونگ، پنل ال سی دی تولید می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..