تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برتری پالایش نفت آبادان مقابل شهرداری اراک

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال کشور، عصر امروز تیمهای بسکتبال پالایش نفت آبادان و شهرداری اراک از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در محل سالن ۱۷ شهریور آبادان به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار که در ابتدا با تشویق آرن داوودی و اصغر کاردوست بازیکنات اسبق تیم پالایش و بازیکنان فعلی شهرداری اراک و حامد آفاق از سوی هواداران نفت آغاز شد، با صحنه های بسیار زیبا و جذابی از بازی دو تیم همراه بود.

کوارتر نخست این دیدار را نفتی ها با کسب ۲۳ امتیاز در مقابل ۲۱ امتیاز اراکی ها به سود خود خاتمه دادند.

کوارتر دوم این دیدار نیز با نتیجه ۱۰ بر ۵ به نفع نفتی ها به پایان رسید تا در مجموع نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۳۳ بر ۲۶ به نفع تیم پالایش نفت آبادان خاتمه باید.

اما کوارتر سوم این دیدار را تیم شهرداری اراک با کسب ۲۶ امتیاز مقابل ۲۴ امتیاز نفتی ها به سود خود پایان داد.

کوارتر چهارم این دیدار نیز با امتیاز  ۲۹ بر ۲۸ و در مجموع با امتیاز  ۸۶ بر ۸۰ به سود نفتی ها خاتمه یافت.

در این دیدار محمد حسن زاده و دورون پرکینز از پالایش نفت آبادان و آرن داوودی و محمد اجاقی از شهرداری اراک ۴ فوله شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برتری پالایش نفت آبادان مقابل شهرداری اراک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..