تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمرین تیم‌ملی در حضور حشمت مهاجرانی/حرفهای خصوصی با کی‌روش درباره برانکو بود؟

تمرین تیم‌ملی در حضور حشمت مهاجرانی/حرفهای خصوصی با کی‌روش درباره برانکو بود؟

ورزش > فوتبال ملی - سایت فدراسیون فوتبال نوشت: تیم‌ملی تمرین امروز خود را در زمین باشگاه ایرانیان برگزار کرد.

تیم ملی فوتبال ایران که این روزها در اردوی آماده سازی در دوبی به سر می برد، عصر امروز در زمین چمن باشگاه ایرانیان دوبی به تمرین پرداخت. در ابتداي اين تمرين كارلوس كي روش براي بازيكنان صحبت كرد. آنها سپس بدنهاي خود را گرم كردند و پس از  آن به بازي تمريني پرداختند. در پايان بازيكنان به استخر باشگاه ايرانيان رفتند. حشمت مهاجراني سرمربي تيم ملي ايران در جام جهاني ١٩٧٨ نيز در اين تمرين حاضر شد و او پس از استقبال افشين پيرواني براي دقايقي با كارلوس كي روش و مدير تيم ملي به گفتگو پرداخت.

به گزارش خبرآنلاین؛در روزهای اخیر اخبار زیادی مبنی بر اینکه حشمت مهاجرانی تصمیم گرفته تا کی روش و برانکو را با یکدیگر آشتی بدهد به گوش رسیده بود.هر چند خود مهاجرانی گفت که سعی می کند در این مورد دخالتی نکند اما حرف های خصوصی او با کی روش احتمالا مربوط به مشکلات پیش آمده چند روز اخیر بوده است.

254 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمرین تیم‌ملی در حضور حشمت مهاجرانی/حرفهای خصوصی با کی‌روش درباره برانکو بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..