تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاگردان هاشمی مغلوب دانشگاه آزاد شدند

هفته سوم از دور برگشت ليگ برتر بسكتبال با شكست شاگردان هاشمى برابر دانشگاه آزاد پايان يافت.

ویرایش///به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان  هفته سوم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال برگزارى 5 دیدار پیگیری شد که در آخرین دیدار امروز دو تیم شیمیدر تهران و دانشگاه آزاد  عصر امروز ساعت 18 در تالار آزادی به مصاف هم رفتند.

در نیمه نخست این دیدار تیم دانشگاه آزاد موفق شد 36 بر 34 شاگردان هاشمی را در هم کوبد در نیمه دوم بازى حساس و نزديك پيگيرى شد اما در پايان تيم دانشگاه آزاد توانست 70 بر 68 حريف خود را شكست دهد.  

گفتنی است  پیش از این دیدار تیم های شهرداری تبریز،نفت آبادان،پتروشیمی بندرامام و شهرداری کاشان برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاگردان هاشمی مغلوب دانشگاه آزاد شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..