تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۸۲۰ فقره تسهیلات بهسازی مسکن روستایی در لرستان پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن مقدم عصر پنج شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان در سخنانی با اشاره به روند پرداخت تسهیلات ازدواج در لرستان اظهار داشت: خوشبختانه بانک های استان در این رابطه عملکرد مطلوبی داشته اند.

وی با اشاره به افزایش تسهیلات ازدواج به ۱۰ میلیون تومان عنوان کرد: این امر موجب شده که تقاضا برای ازدواج در لرستان افزایش پیدا کند.

رئیس شورای هماهنگی بانک های لرستان با اشاره به نظرسنجی از کسانی که متقاضی تسهیلات ازدواج در لرستان بوده اند گفت: بر اساس این نظر سنجی ۶۸ درصد متقاضیان علت ازدواج خود را افزایش میزان تسهیلات ازدواج به ۱۰ میلیون تومان عنوان کرده اند.

مقدم با تاکید بر اینکه در بحث پرداخت تسهیلات ازدواج باید به‌صورت اعتقادی عمل کنیم چراکه بر اساس آموزه‌های دینی به تنها چیزی که وام گفته می‌شود قرض‌الحسنه بوده گفت: این تسهیلات به صورت ۱۰۰ درصدی در راستای خودش هزینه می‌شود.

وی همچنین از پرداخت ۸۲۰ فقره تسهیلات بهسازی مسکن روستایی در این استان خبر داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۸۲۰ فقره تسهیلات بهسازی مسکن روستایی در لرستان پرداخت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..