تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین مسواک مجهز به هوش مصنوعی رونمایی شد

نخستین مسواک مجهز به هوش مصنوعی رونمایی شد

در فیلم Her در سال 2013 می بینیم که شخصیت تئودور عاشق هوش مصنوعی می شود که در گوش او زندگی می کند. حالا در نمایشگاه CES 2017، شرکت فناوری کولیبری می پرسد: فکر می کردید که روزی عاشق مسواک تان شوید؟ در ادامه با تک شات همراه باشید.


بله، ممکن است! این شرکت جدیدترین محصول خود با نام Ara را معرفی کرده است که ادعا دارد نخستین مسواک مجهز به هوش مصنوعی است. البته این بدان معنا نیست که به هنگام مسواک زدن، کسی در گوش شما آواز خواهد خواند، بلکه چند حسگر در مسواک بر نحوه شسته شدن دندان ها نظارت دارند و نشان می دهند که کدام قسمت ها باید بهتر مسواک زده شوند. اطلاعات بدست آمده از این حسگرها توسط الگوریتم های یادگیری عمیق در مسواک پردازش می شوند و هر هفته، در اپ همراه با آن توصیه هایی برای نظافت بهتر دهان خود دریافت خواهید کرد. این مسواک شبیه به نخستین مسواک هوشمند شرکت کولیبری است که در سال 2014 معرفی شد.


بله، این واقعا و کاملا هوش مصنوعی نیست. بلکه بیشتر یادآوری می کند تا همه نقاط دهان را به یک اندازه مسواک کنید. با این حال، بکارگیری این فناوری در مسواک جالب است و بازی هایی نیز همراه با آن ارائه شده که می توانید به هنگام مسواک کردن انجام دهید. به این ترتیب کودکان به مسواک کردن تشویق خواهند شد.


پیش سفارش این مسواک از هم اکنون و با قیمت 80 دلار آغاز شده و قیمت آن در اسفند ماه و به هنگام عرضه، 130 دلار خواهد بود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین مسواک مجهز به هوش مصنوعی رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..