تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله جنگنده های ترکیه به شمال سوریه و شمال عراق

به گزارش ایرنا، ستاد مشترک ارتش ترکیه روز پنجشنبه طی گزارشی در تارنمای اینترنتی خود اعلام کرده است که در ادامه عملیات سپر فرات ارتش ترکیه در شمال سوریه که به منظور تامین امنیت مرزها و حمایت از نیروهای ائتلاف بین الملل از 24 اوت سال گذشته در شمال سوریه آغاز شده است، 74 موضع نظامی داعش از جمله چند انبار مهمات متعلق به این گروه تروریستی نیز منهدم شد.
بنا به گزارش خبرگزاری آناتولی به نقل از ستاد مشترک ارتش ترکیه، از مجموع کشته شدگان داعش 20 عضو این گروه تروریستی در پی حملات زمینی و 18 نفر نیز با انجام حملات هوایی کشته شده اند.
خبرگزاری آناتولی همچنین مدعی شد که 28 موضع گروه تروریستی داعش توسط جنگنده های ارتش این کشور در الباب، بزاگاه، تادف، سفلانیه، قبر المکری و زمار در شمال سوریه منهدم شده است.
همچنین خبرگزاری آناتولی به نقل از منابع امنیتی ترکیه اعلام کرد که جنگنده های ارتش این کشور 6 موضع گروه تروریستی پ.ک.ک را در شمال عراق منهدم کردند.
بنا به این گزارش، ارتش ترکیه طی عملیاتی هوایی در مناطق آواشین٬ بسیان و زاپ در شمال عراق 6 موضع گروه تروریستی پ.ک.ک را منهدم کرد.
حمله نیروهای زمینی و هوایی ارتش ترکیه به شمال عراق و سوریه همواره مورد اعتراض این دو کشور بوده است و سران عراق و سوریه اعلام کرده اند که ترکیه با زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی و نقض حاکمت ملی، بدون درخواست آنها به خاک کشورشان وارد شده و عملیات نظامی انجام می دهد.
خاورم/1905** انتشار دهنده: حسن فاخری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله جنگنده های ترکیه به شمال سوریه و شمال عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..