تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری نشست هم‌اندیشی مبارزه با فساد در فوتبال/ فساد هست اما کم هست!

برگزاری نشست هم‌اندیشی مبارزه با فساد در فوتبال/ فساد هست اما کم هست!

ورزش > مدیریت ورزش - صبح امروز نشست هم‌اندیشی در جهت پیشگیری و مبارزه با فساد در فوتبال ایران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نخستین نشست هم اندیشی راهکارهای پیشگیری و مبارزه با فساد در فوتبال ، صبح پنجشنبه و با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران، علیرضا منصوریان، مجید جلالی، عرب( سرپرست حراست وزارت ورزش و جوانان)، حمیسی (رئیس حراست فدراسیون فوتبال) و نمایندگانی از طرف صداوسیما قوه قضاییه و برخی از نهاد های نظارتی دیگر برگزار شد.

این جلسه از ساعت ٩ صبح در سالن کنفرانس آکادمی فوتبال آغاز شد و در پایان این جلسه مقرر شد که چنین نشست‌هایی به صورت ادامه‌دار و درباره مسائل  مرتبط با فوتبال و با حضور صاحب نظران متخصصان و کارشناسان این امر برگزار شود. تمام افراد حاضر در این نشست اتفاق نظر داشتند که سلسله نشست های این مدلی باید به طور دائمی برگزار شود تا نتیجه دلخواه از آن حاصل شود.

یکی دیگر از نکات جالب جلسه این بود که با توجه به اظهارات مهدی تاج همگان به این نتیجه رسیدند که فساد در فوتبال ایران وجود دارد اما سازمان یافته و تشکیلاتی نیست.

254 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری نشست هم‌اندیشی مبارزه با فساد در فوتبال/ فساد هست اما کم هست!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..