تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهران قهرمان رقابتهای وزنه برداری جوانان کشور شد

تیم وزنه برداری جوانان استان تهران با کسب 561 امتیاز به مقام قهرمانی رقابت های وزنه برداری جوانان کشور در استان البرز دست یافت.

تهران قهرمان رقابتهای وزنه برداری جوانان کشور شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت های وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور یادواره 110 شهید ماهدشت کرج و انتخابی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان، به مدت 2 روز (15 و 16 دی ماه) با حضور 82 وزنه بردار در قالب 25 استان از سراسر کشور در سالن نشاط اردوگاه فاطمه الزهراء این شهر برگزار شد و در نهایت  تیم وزنه برداری جوانان  استان تهران  با کسب 561 امتیاز به قهرمانی رسید.

همچنین تیم خوزستان با 552 امتیاز نایب قهرمان شد  و استان کرمانشاه نیز با هفت وزنه بردار و 496 امتیاز به مقام سومی دست پیدا کرد.

گفتنی است؛ تیم های مازندران با 463 امتیاز و استان البرز با 375 امتیاز به ترتیب در جایگاه های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

لازم به ذکر است؛ با ارزیابی کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری رضا فلاحی وزنه بردار استان کرمانشاه با کسب 392 امتیاز بعنوان برترین وزنه بردار مسابقات قهرمانی جوانان کشور در استان البرز شناخته شد. حسین غزالیان از استان مازندران با 388 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و علیرضا دهقان از استان خوزستان با 380 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهران قهرمان رقابتهای وزنه برداری جوانان کشور شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..