تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چت ها و پروفایل جعلی بازیگر مشهور لو رفت +عکس

چت ها و پروفایل جعلی بازیگر مشهور لو رفت +عکس

به گزارش ایران ناز بازیگر مشهور سینما از سوء استفاده ی شخصی از نام و اعتبارش در نزد بازیگران دیگر خبر داد و در پستی اعلام کرد هیچگونه حساب تلگرامی یا فیس بوکی ندارد و کسی دیگر به نام او و با اسم و عکس او با بازیگران مشهور چت میکند . به گزارش ایران ناز آناهیتا همتی در صفحه اینستاگرام اش نوشته است به اسم او در فضای مجازی با هنرمندان و دوستان‌ اش چت می کنند.

آناهیتا همتی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به هنرمندان درمورد فردی متقلب هشدار داد که به نام او در تلگرام در حال جمع آوری اطلاعات شخصی از آنهاست. وی تاکید کرد که در فقط در اینستاگرام فعالیت دارد و هرگونه صفحه ای در شبکه های دیگر را تکذیب کرد.

آناهیتا همتی نوشت:

چت ها و پروفایل جعلی بازیگر مشهور لو رفت +عکس

“همکاران و دوستان عزیزم سلام. فردی متقلب به اسم من در تلگرام با همکاران بازیگری که فالوورهای زیاد دارن چت کرده و … لطفا جوابش رو ندید.

بلاکش کنید. اینجوری می خواد اطلاعاتتون رو بگیره. من فقط همین صفحه رو در اینستاگرام دارم. فیس بوک و کانال تلگرام و هر چیز دیگه ای اگه دیدین، توسط افراد سودجو اداره میشه، باورشون نکنید.

گلاره عباسی بازیگر سینما در کامنتی از تماس این فرد متقلب خبر داد و گفت این فرد متقلب امروز با من چت کرده است !

مطالب مرتبط:

هک شدن اکانت تلگرام بازیگر زن ایرانی (عکس)

دختر 6 ساله حساب بانکی مادرش را هک کرد +تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چت ها و پروفایل جعلی بازیگر مشهور لو رفت +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..