تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از بدقولی در عرضه گوشت گرم برای تعدیل بازار تا علت نوسان نرخ دلار

تمدید مهلت ثبت نام سهام بیمه ملت،سهم نامشخص مسکن از بودجه 96،نظارت روز افزون بر نرم افزارهای بانکداری و مشکلات آب و فاضلاب کردستان از مهمترین عناوین اقتصادی امروز بوده است.

یک کارشناس کشاورزی معتقد است برای تحقق امنیت غذایی باید علاوه بر حمایت مناسب از کشاورزان، برنامه ریزی دراز مدت تدوین شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است عدم کنترل دولت بر بازار ارز موجب نوسانات نرخ دلار در بازار شده است.

از وعده عرضه گوشت گرم برای تعدیل در بازار تا علت نوسان نرخ دلار

مهلت ثبت نام بازنشستگان کشوری در طرح واگذاری سهام بیمه ملت، تا پایان وقت اداری روز یکشنبه 19 دی ماه تمدید شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با وجود تاکید کمیسیون تلفیق برای اعمال توجه ویژه به حوزه مسکن هنوز سهم این بخش از بودجه سال آینده دقیق مشخص نشده است.


از وعده عرضه گوشت گرم برای تعدیل در بازار تا علت نوسان نرخ دلار

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: طبق برنامه ششم باید 10 میلیارد و 300 میلیون متر مکعب در مصرف صرفه جویی داشته باشیم که مدیریت در مصرف می تواند این امر را محقق کند.

علی رغم ادعای مسئولان برای توزیع گوشت گرم با قیمت 31 هزار تومان و برقراری تعادل در بازار اما هنوز این اتفاق صورت نگرفته است.

از وعده عرضه گوشت گرم برای تعدیل در بازار تا علت نوسان نرخ دلار

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه اقتصاد مقاومتی برای حل مسائل تخصیص سهمیه آب خبر داد.

بانک مرکزی به جهت نظارت دقیق بر نرم افزاهای بانکداری طی بخشنامه ای رعایت قوانین را الزامی دانست.

از وعده عرضه گوشت گرم برای تعدیل در بازار تا علت نوسان نرخ دلار

صادرات گاز طبیعی ترکمنستان به ایران در حالی متوقف شد که جمعه هفته گذشته مسئولان شرکت ملی گاز ایران و ترکمن گاز ترکمنستان یک تفاهم نامه همکاری به منظور ادامه صادرات گاز بین دو کشور امضا کرده بودند.

کارشناسان امر معتقدند امکان دستیابی به خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی وجود دارد و تحقق این امر نیازمند تجربه، زمان و سرمایه گذاری است.

از وعده عرضه گوشت گرم برای تعدیل در بازار تا علت نوسان نرخ دلار

خودرو پیکانتو مدل 2016 ارزان ترین محصول شرکت کیا موتور این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است که در این گزارش به بررسی آمار واردات آن می پردازیم.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از بدقولی در عرضه گوشت گرم برای تعدیل بازار تا علت نوسان نرخ دلار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..