تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شایعه: بازی Beyond Good & Evil 2 به صورت انحصا&

شایعه: بازی Beyond Good & Evil 2 به صورت انحصاری زمانی برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

بازی Beyond Good & Evil 2 قرار است به صورت انحصاری به مدت ۱۲ ماه برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود و پس از این مدت، برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

پس از معرفی کنسول جدید کمپانی نینتندو با نام نینتندو سوییچ، تعدادی از شرکت‌های طرف سوم، آمادگی خود را برای همکاری و عرضه‌ی بازی‌های این کنسول اعلام نمودند. یکی از این شرکت‌ها، کمپانی نام آشنا و محبوب یوبی‌سافت است که قرار است با عرضه‌ی عناوین مختلف، از این کنسول جدید حمایت کند.

 

بر اساس جزئیاتی که لارا کیت در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشته، قرار است بازی Beyond Good & Evil 2 که با نام Odyssey نیز شناخته می‌شود، به صورت انحصاری زمانی برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود. بدین ترتیب که این بازی به‌مدت ۱۲ ماه به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود، اما پس از این مدت، این عنوان برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

 

لارا کیت در ادامه‌ی صحبت‌هایش در توییتر، اشاره کرد که قرار است نسخه‌ای از بازی Rayman Legends نیز برای نینتندو سوییچ عرضه شود و این خبر، در رویداد خبری نینتندو که ۲۳ دی‌ماه برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد.

 

علاوه بر خبرهای فوق، لارا اظهار کرده که عناوین Mario و Rabbids Kingdom Battle به احتمال زیاد در ماه سپتامبر ۲۰۱۷ عرضه می شوند. البته باید تا رویدادهای خبری نینتندو صبر کنیم تا خبری رسمی و موثق درباره‌ی موارد فوق منتشر شود.

 

Ubisoft
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شایعه: بازی Beyond Good & Evil 2 به صورت انحصا&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..