تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تردد بیش از ۱۶ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان قزوین

ساعت: 16:19 منتشر شده در مورخ: 1395/10/16 شناسه خبر: 999070

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان گفت: در یک ماه گذشته بیش از 16 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ افشین پیرنون در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، با اشاره به تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: در یک ماه گذشته ۱۶ میلیون و ۱۲۲ هزار تردد در استان ثبت شده که حدود ۱۷٫۶ درصد از کل این تردد ها سهم وسایل نقلیه سنگین بوده است.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین با بیان اینکه استان قزوین مسیر عبور بسیاری از مسافران به سایر نقاط کشور است ، بیان کرد: در مرکز مدیریت راه های استان علاوه بر اخذ آمار لحظه‌ای تردد، با استفاده از دوربین های نظارتی وضعیت ترافیک جاده ها و وضعیت فیزیکی محورها نیز بررسی و با هماهنگی پلیس راه جریان ترافیک هدایت و کنترل می شود.

این مسوول عنوان کرد: بیشترین نرخ جریان ترافیکی مربوط به آزاد راه آبیک- قزوین با هزار و ۸۱۲ تردد وسیله نقلیه در ساعت و کمترین نرخ جریان ترافیکی با ۱۰۶ تردد وسیله نقلیه در ساعت مربوط به محور قزوین- معلم کلایه بوده است.

وی یادآور شد: دستگاه های تردد شمار اطلاعات مربوط به سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی استان را ثبت می کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تردد بیش از ۱۶ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..