تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 2/5 کلیوگرم انواع مواد مخدر در میاندوآب/ دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شد + تصویر

ساعت: 16:06 منتشر شده در مورخ: 1395/10/16 شناسه خبر: 998991

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش و هوشیاری کارکنان منطقه انتظامی میاندوآب، 2/5 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار  زرین خبراظهار کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان در 48 ساعت گذشته موفق شدند در عملیات های پلیسی دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر را شناسایی و منهدم و اعضای آن را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی میاندوآب  افزود: از این باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر در مجموع حدود 2/5 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، حشیش و هروئین کشف شد.

وی گفت: در راستای این عملیات پلیسی، دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی، چهار نفر قاچاقچی دستگیر و سه دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شد.

شیخ نژاد هم چنین با اشاره به دستگیری 31 نفر معتاد مصرف کننده، تصریح کرد: از این افراد نیز مقادیری اقلام توزین، استعمال و مصرف مواد مخدر و تعدادی قرص روانگردان کشف شد که پس از معرفی به مقامات قضایی، معتادان جهت درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.


انتهای پیام/
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 2/5 کلیوگرم انواع مواد مخدر در میاندوآب/ دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شد + تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..