تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایگاه هوایی اینجرلیک دنیا را به حالت امن در آورد!

ساعت: 16:07 منتشر شده در مورخ: 1395/10/16 شناسه خبر: 998897

آغاز فرآیند فریب تُرک‌ها با جملات غیرمعقول؛

جان دوریان سخنگوی ائتلاف ضد داعش ادعا کرد که عملیات‌های انجام گرفته در پایگاه هوایی اینجرلیک ترکیه امنیت جهان را تأمین کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بعد از حمایت غرب و آمریکا از گروه‌های مسلح درگیر با ترکیه و عدم حمایت ائتلاف ضد داعش از عملیات موسوم به "سپر فرات" ارتش ترکیه در خاک سوریه، آنکارا از احتمال بسته شدن پایگاه هوایی اینجرلیک به روی متفقان غربی ترکیه، پرده برداشت.

سرهنگ جان دوریان سخنگوی ائتلاف ضد داعش در سخنرانی خود در کنفرانس مطبوعاتی وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا (پنتاگون)، عالی بودن امکاناتی که در پایگاه اینجریک در اختیار نیروهای ائتلاف گذاشته می‌شود را خاطر نشان کرد.

جان دوریان افزود: "در پایگاه اینجریک به صورت اطلاعاتی، کشفیاتی و حملات هوایی از قدرت‌های متفق حمایت می‌شود."

وی در پایان با اشاره به ارزشمند بودن اقدامات ترکیه در شمال سوریه، اظهار داشت: "مذاکرات برای حمایت ائتلاف از ترکیه در الباب ادامه دارد."

گفتنی است، یکی از مقامات عالی پنتاگون دیروز (4 دسامبر) در اظهارات خود از شرط آمریکا برای ترکیه پرده برداشته بود. بر اساس ادعای این مقام وزارت دفاع ایالات متحده، آمریکا عدم هدف قرار گرفتن نیروهای مسلح کُرد از جانب ترکیه را شرط حمایت از عملیات "سپر فرات" مطرح کرده است.

با توجه به این که سردمداران تُرک حضور شبه نظامیان کُرد در غرب فرات را غیرقابل قبول دانسته و هدف بعدی عملیات "سپر فرات" را شهر منبیج و اطراف آن دانسته‌اند، احتمال حمایت آمریکا از ترکیه در الباب دور از انتظار به نظر می‌رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایگاه هوایی اینجرلیک دنیا را به حالت امن در آورد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..