تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




82 درصد از مشترکین کمتر از الگوی مصرف استفاده می کنند

ساعت: 16:32 منتشر شده در مورخ: 1395/10/16 شناسه خبر: 998806

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان شمالی ؛

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان شمالی گفت: وضعیت مصرف در بخش شرب و خانگی وضعیت خوبی است و 82 درصد از مشترکین کمتر از الگوی مصرف استفاده می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری بجنا؛ غلامحسین ساقی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ضمن گرامیداشت 11دیماه سالروز تشکیل شرکت آب و فاضلاب، گفت: شرکت آب و فاضلاب طی این چند سال رو به رشد بوده است اما هنوز مشکلاتی وجود دارد.

وی افزود: شاخص سرانه آب تجدید پذیر برای هر ایرانی 13هزار متر مکعب بوده است که الان این عدد با توجه به برداشت بی رویه در بخش کشاورزی و افزایش جمعیت این سرانه مطابق 1640 متر مکعب برای هر ایرانی در دسترس است.

وی با بیان اینکه در سال جاری کاهش باران را داشتیم، تصریح کرد: متوسط بارش از ابتدای مهرماه تا روز گذشته 1/47میلی متر بوده است که این میزان در سال گذشته 9/73 بود.

ساقی ادامه داد: وضعیت مصرف در بخش شرب و خانگی وضعیت خوبی است و 82 درصد از مشترکین کمتر از الگوی مصرف استفاده می کنند.

وی گفت: پروژه های شرکت آب و فاضلاب استان در راستای اقتصاد مقاومتی است یعنی در سطح وزارت نیرو مشترکین که از الگوی مصرف بیشتر استفاده می کنند کاهش یابند.

وی اظهار داشت: رویکرد شرکت آب و فاضلاب استفاده از بخش خصوصی برای اجرای پروژه ها است که هم اکنون 12 تا از شهرهای کوچک به بخش خصوصی واگذار شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی عنوان کرد: احداث تصفیه خانه BOT شیروان با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی با سرمایه گذاری 280 میلیارد ریالی اش آغاز شد که هم اکنون در دست اجرا است.

وی افزود: این پروژه اولین پروژه BOT در استان خراسان شمالی است که طی دو سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به میزان پیشرفت فاضلاب شهری در بجنورد و اسفراین،  گفت: 50 درصد از شهر بجنورد و 80 درصد از شهر اسفراین تحت پوشش شبکه فاضلاب شهری قرار گرفته اند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «82 درصد از مشترکین کمتر از الگوی مصرف استفاده می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..