تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفتگو با خواننده جوانی که اولین آلبوم رسمی خود را منتشر کرد

هدف اصلی من جذب مخاطب و در عین حال با محتوا بودن اثر است و آثار مرحوم عبداللهی را خیلی می‌پسندم.

سروش یعقوبی خواننده پاپ کشورمان، اولین آلبوم خود را بنام «صحنه» در شب یلدا منتشر کرد. این خواننده 33 ساله اهل تهران همچنین آهنگ «ایران» را که برای تیم ملی والیبال خوانده بود در کارنامه خود دارد. وی در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص چگونگی ورودش به عرصه موسیقی؛ گفت: در خانواده ما کسی به طور جدی در موسیقی فعال نبود و من در سن 14 سالگی یعنی قبل از دانشگاه نزد استاد جمال ظهوریان آموختن گیتار کلاسیک را آغاز کردم. بعد که به تحصیل در دانشگاه پرداختم به طور جدی وارد عرصه موسیقی شدم.

وی در پاسخ به این سؤال که در موسیقی چه کسی را الگوی خود قرار می‌دهد و علاقه دارد به کدام سمت حرکت کند، گفت: هدف اصلی من جذب مخاطب و در عین حال با محتوا بودن اثر است، اما اگر بخواهم از شخص خاصی اسم ببرم، من آثار مرحوم ناصر عبداللهی را خیلی می‌پسندم.

این خواننده پاپ در رابطه با فعالیت‌های گذشته خود؛ گفت: من در گذشته برای چند تن از خوانندگان کشور آهنگسازی کرده‌ام‌. غیر از این کار تنظیم هم کرده‌ام و تدریس موسیقی هم می‌کنم. در چند گروه بزرگ ارکستر بزرگ نوازندگی گیتار کلاسیک را نیز انجام داده‌ام. در حوزه خوانندگی، تا به الآن یک قطعه تصویری تحت عنوان «به نام ایران» و 3 قطعه صوتی به نام‌های «ایران»، «مدعی» و «تصویر شب» منتشر کرده‌ام که خدا را شکر استقبال خوبی از آن‌ها شد.  

این خواننده در رابطه با معیار خود در انتخاب ترانه‌ها، ابراز داشت: داشتن واژه‌های نو و پیام‌های اخلاقی نو اصلی‌ترین معیار من برای انتخاب اشعار است.

یعقوبی در خصوص آلبوم «صحنه»، گفت: این آلبوم در سبک پاپ و مضمونی عاشقانه ساخته شده است. آهنگسازی 10 تا از 12 قطعه‌ آن به عهده‌ی مهران مستی بوده و دو قطعه‌ی «مدعی» و «فانوس» را خودم آهنگسازی کرده‌ام. تنظیم کننده این اثر مهران مستی، امید حسینی و خودم بوده‌ایم. محمدرضا شفیعی‌کدکنی، علی استیری و فهیمه رادمند ترانه سراهای این آلبوم بوده‌اند. 

وی همچنین ادامه داد: میکس و مسترینگ این آلبوم به عهده وحید طاهرخانی و مازیار عطاریان بوده و نوازندگان فیروز ویسانلو، سپهر ارشاد، مهران مستی، علیرضا حقیقی، میلاد مجذوب، ایمان جعفری پویان، هومن نامداری می‌باشند.

یعقوبی در خصوص فعالیت‌های آینده خود، گفت: یک تک‌آهنگ در قالب یک مجموعه آلبوم که إن‌شاالله اواخر بهمن‌ماه منتشر خواهد شد.

وی درباره دیگر فعالیت‌ خود اظهار داشت: هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی هستیم تا اگر مشکلی پیش نیاید، اردیبهشت‌ سال آینده کنسرتی را برگزار کنم.

یعقوبی در پاسخ به این سؤال که آیا علاقه‌ای به فعالیت در تلویزیون دارد یا نه، گفت: بله علاقه دارم ولی تا الآن دعوتی از من نشده، اما اگر دعوتی صورت بگیرد، قبول می‌کنم؛ البته در گذشته قطعه «فانوس» و قطعه‌ «نوروز» از تلویزیون پخش شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفتگو با خواننده جوانی که اولین آلبوم رسمی خود را منتشر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..