تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اروپا در وضعیت بدی قرار دارد

کد خبر: ۴۵۵۷۱۳

۳۱۶  بازدید

رئیس پارلمان اروپا این اتحادیه را در وضعیت بدی ارزیابی کرده و خواستار شجاعت بیشتر در مقابله با پوپولیست‌ها و مخالفان آن شد.

خبرگزاری تسنیم: "مارتین شولتز"، رئیس پارلمان اروپا در گفتگو با روزنامه "زوددویچه سایتونگ"، خواستار شجاعت بیشتر در برخورد با جناح راست پوپولیستی و مخالفان اتحادیه اروپا شده و گفت: ما می بینیم که این نیروهای مخرب مورد استقبال قرار می گیرند. این شرایط نیازمند یک پاسخ است.

وی همچنین گفت: ما باید این پرسش را مطرح کنیم که این خشم و دلسردی و ناامیدی افرادی که احزابی مانند جبهه ملی فرانسه را انتخاب می کنند از کجا آمده است. آن ها نه تنها انسان هایی هستند که شرایط بدی دارند بلکه انسان های مرفهی هم هستند که از یک آینده نامعلوم می ترسند. ما نمی توانیم این ترس را با تقلید از شعارهای غیر مسئولانه برخی ها بگیریم.

"مارتین شولتز"، رئیس پارلمان اروپا که در 17 ژانویه از سمت خود کناره گیری می کند در بخش یگری از سخنانش اتحادیه اروپا را بخصوص بعد از رای انگلیسی ها به خروج از این اتحادیه در شرایط بدی ارزیابی کرد.

"شولتز" در بخش دیگری از سخنانش از دولت های عضو اتحادیه اروپا درخواست کرد که اعتقاد خود به این اتحادیه را اعلام کنند.

وی تصریح کرد: کشورهای عضو اتحادیه اروپا در طول سال ها همواره قدرت و مسئولیت های بیشتری را به بروکسل ارائه داده اما این مسئله را به شهروندان خود اعلام نکرده اند. امروز آنچه در بروکسل مورد توافق قرار می گیرد در کشورهای عضو به عنوان امری با اجبار قدرتی ناشناس درک می شود و این وضعیتی مهلک است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اروپا در وضعیت بدی قرار دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..