تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جیان لوئیجی بوفون دروازه بان پرطرفدار و نامی ایتالیا از آرزوهایش میگوید + عکس خانوادگیش

جیان لوئیجی بوفون که از او به عنوان یکی از بهترین دروازه بان های تمامی ادوار تاریخ فوتبال یاد می شود، در رده باشگاهی و ملی به عناوین قهرمانی زیادی رسیده است.

جیان لوئیجی بوفون

جیان لوئیجی بوفون که از او به عنوان یکی از بهترین دروازه بان های تمامی ادوار تاریخ فوتبال یاد می شود، در رده باشگاهی و ملی به عناوین قهرمانی زیادی رسیده است. او تاکنون در رده باشگاهی هشت بار قهرمانی در سری A، 3 قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و یک قهرمانی در جام یوفا و یک قهرمانی در  جام جهانی (2006) با تیم ملی ایتالیا را تجربه کرده است.

جیان لوئیجی بوفون دروازه بان پرطرفدار و نامی ایتالیا از آرزوهایش میگوید + عکس خانوادگیش

بوفون با یوونتوس دو بار تا فینال لیگ قهرمانان اروپا (2003 و 2015) هم پیش رفت، اما از کسب جام باز ماند. سنگربان باتجربه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا بر این باور است که در 38 سالگی راحت تر انتقادات را می پذیرد، اما گاهی این انتقادات را غیرمنصفانه می داند. او تنها بازیکن ایتالیایی و همچنین تنها بازیکن شاغل در سری A بود که در جمع 20 بازیکن برتر توپ طلا قرار گرفت. بوفون در این لیست در جایگاه نهم قرار گرفت.

این سنگربان کهنه کار که در پایان جام جهانی 2018 روسیه کفش هایش را آویزان می کند، به توتو اسپورت گفته که برنامه ای برای بازنشستگی ندارد و ممکن است حتی 10 یا 15 سال دیگر هم بازی کند.

جیان لوئیجی بوفون دروازه بان پرطرفدار و نامی ایتالیا از آرزوهایش میگوید + عکس خانوادگیش

بوفون 38 ساله پیش تر گفته بود که در پایان جام جهانی 2018 از تیم ملی کناره گیری می کند اما او حاضر نشده بگوید که چه زمانی فوتبال باشگاهی را کنار خواهدگذاشت و گفته ممکن است حتی تا 65 سالگی هم به حضور در میادین ادامه بدهد!

بوفون گفته است: «هنوز در 38 سالگی حس پیرمرد بودن به من دست نداده است. آیا در 10 یا 15 سال بعد با فوتبال خداحافظی خواهم کرد؟ کسی چه می داند، شاید در 65 سالگی بازنشسته شدم... به نظرم همه وظیفه دارند که مسیر خود را پیدا کنند، چون اگر بتوانید این کار را انجام دهید، احترام بسیاری برایتان قائل خواهندبود. من در زندگی چیزهای زیادی را از دست نداده ام اما شکست ها بیشتر از پیروزی ها به من درس داده است.

هر زمان که می بازم، روی توانایی تیم رقیب تمرکز می کنم و روی اشتباهاتی که من انجام داده ام. کار درست این است که به دنبال بهانه نباشید. من اشتباهات بی شماری داشته ام و هنوز هم اشتباه می کنم اما وقتی به دلایل آن اشتباهات نگاه می کنم احساس شرمندگی به من دست نمی دهد. البته می ترسم که اشتباه انجام دهم!»

جیان لوئیجی بوفون دروازه بان پرطرفدار و نامی ایتالیا از آرزوهایش میگوید + عکس خانوادگیش

بووفن در 20 سال اخیر یکی از بهترین دروازه بان های دنیا بوده و اینکه توانسته در این مدت طولانی عالی کار کند به دلیل رفتار حرفه ای اوست. او می گوید که همیشه همینطور حرفه ای بوده است. او برای مثال از زندگی خود گفته که حتی قصد داشتند او را به سمت مواد مخدر ببرند اما او حاضر نشده است: «وقتی 13 سالم بود پیشنهاد مصرف مواد مخدر را رد کردم. یکی در پارما بود که به من گفت اینها را مصرف کن و خوش بگذران. من گفتم نه. سه سال بعد، طرف از مصرف زیاد مواد مخدر مرد. من به این اعتقاددارم که کارهای درستی انجام دهم.

این در شخصیت من شکل گرفته است. من بر این باورم که باید به سمت درستی پیش بروم. در ورزش این ایده را دارم که هیچ چیزی نه بدیهی است و نه غیرممکن. رویاها را باید پرورش داد اما باید بین زندگی برای خودتان و نیازتان به تلاش کردن تعادل و هماهنگی برقرار کنید. من دریافته ام برای اینکه به اهداف خود برسید باید بیش از حد معمول تلاش کنید.»

بوفون شانزدهمین فصل خود به عنوان دروازه بان شماره یک یوونتوس را می گذارند و توانسته هفت بار فاتح سری آ شود و دو بار هم در لیگ قهرمانان دوم شود. او ادامه داده است: «دیگرتقریبا 39 سالم شده اما به این فکر می کنم که در 31 سالگی دچار آسیب از ناحیه کمر شدم و بسیاری می گفتند که من دیگر بر نمی گردم. من خوش اقبال بودم، ولی اراده این را هم داشتم که حتی خودم را هم غافلگیر کنم.»

جیان لوئیجی بوفون دروازه بان پرطرفدار و نامی ایتالیا از آرزوهایش میگوید + عکس خانوادگیش

اخیرا لئوناردو بونوچی، مدافع یوونتوس هم قراردادش را تمدید کرده است. بوفون از شنیدن این خبر بسیار خوشحال است و گفته این خبری عالی است. بونوچی مورد توجه چلسی و منچسترسیتی قرار داشت اما اخیرا رسما اعلام شد که او قراردادی تا سال 2021 با یوونتوس امضا کرده است. بوفون گفته: «این خبری عالی است، چون لیو در مسیری بوده که رشد بسیار زیاد و مداوم داشته است.

او کسی است که همه در یووه و همه ما بازیکنان به او نگاه می کنیم. اینکه او در یوونتوس سال های بسیار بیشتر دیگری هم می ماند خبری است که بسیار مهم است و کمک خواهدکرد هواداران شب ها بهتر خوابشان ببرد!»

بوفون برای هم تیمی های جوان ترش هم نصیحت دارد: «من همیشه به حریفان احترام گذاشته ام. من اغلب به هم تیمی های جوان تر می گویم اگر کسی می گوید که هرگز نمی ترسد، حرفش را باور نکنید. من خودم از اشتباه می ترسم. ترس مهمترین چیز در بازی هاست، چیزی است که به من انگیزه می دهد شجاعت لازم برای شکستش را پیدا کنم.»

همشهری یک

اخبار مرتبط :

بیوگرافی کامل جان لوئیجی بوفون ( دروازه بان ایتالیایی ) +عکس های جدید ایشان

زندگی شخصی جیان لوییجی بوفون ، اسطوره ایتالیایی + تصویر

بوفون: منتظر روسی و کاسانو هستیم

سقوط خنده دار بوفون در شادی پس از گل! +تصاویر

ازدواج بوفون و آلنا پس از صاحب 2 فرزند شدن! +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جیان لوئیجی بوفون دروازه بان پرطرفدار و نامی ایتالیا از آرزوهایش میگوید + عکس خانوادگیش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..