تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه کمیسیون مشترک برجام، هیئت ایرانی و آمریکایی

به گزارش افکارنیوز،

 بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در گفت‌وگویی، با اشاره به این موضوع که کمیسیون مشترک برجام 21 دی ماه برگزار خواهد شد اظهار داشت: نمایندگان ایران و آمریکا پیش از برگزاری کمیسیون مشترک برجام، پیرامون نقض تعهدات واشنگتن در توافق هسته‌ای با هم دیدار و گفت‌وگو خواهند داشت.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: کمیسیون مشترک برجام، یکی از همان تفاهماتی است که در توافق هسته‌‌ای پیش‌بینی شده که در موقع لزوم، طرفین بتوانند برای حل مسائلی که بر اساس عهد و پیمان پیش نرفته است، موضوع را مطرح و پیگیری نمایند.

وی افزود: بر اساس نامه‌ای که محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به خانم موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ارسال کرد، از سوی طرف ایرانی درخواست شد تا نشست کمیسیون مشترک برجام برگزار شود که این نشست 21 دی ماه (10 ژانویه) در سطح معاونین وزرای خارجی برگزار می‌شود. 

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تصریح کرد: پیش از برگزاری کمیسیون مشترک برجام، دو کمیته کاری دیگری نیز که در توافق هسته‌ای بر روی آن‌ها تفاهم شده که در ارتباط با برجام است، برگزار می‌شود که یکی از این کمیته‌ها نشستی میان هیئت ایرانی با اعضای آمریکایی است و کمیته دیگر نیز برای پیگیری مسائلی که مربوط به برجام است، تشکیل می‌شود و در نهایت، مسائل مربوطه در جمع معاونین وزرای خارجه مسائل جمع‌بندی می‌شوند. 

قاسمی در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: ما صبر می‌کنیم تا پس از طرح موضوعات در کمیسیون مشترک برجام، جمع‌بندی صورت بگیرد و در زمان لازم، اطلاع‌رسانی لازم را به مردم انجام خواهیم داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه کمیسیون مشترک برجام، هیئت ایرانی و آمریکایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..