تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از آرایش گرم در زمستان

آرایش و زیبایی

20 استفاده از آرایش گرم در زمستان

رنگ های مناسب آرایش در فصل زمستان :

رنگ‌های گرم مانند صورتی پررنگ، گل‌بهی، نارنجی و طلایی، رنگ‌های مناسبی برای آرایش زمستانی هستند و باید از رنگ‌های سرد مانند بنفش کم‌رنگ، صورتی روشن و قهوه‌ای خودداری کرد.
به طور معمول، رنگ پوست در زمستان روشن‌تر است و به همین دلیل رنگ کرم پودر در زمستان باید تیره‌تر از فصل تابستان انتخاب شود و رنگ‌ رژگونه نیز به پایه نارنجی نزدیک‌تر باشد. در عین حال، در زمستان باید به آرایش چشم‌ها دقت بیشتری کنید زیرا در سرما چشم‌ها زیبایی همیشگی خود را ندارند و سفیدتر و بی‌روح‌تر می‌شوند و تنها با آرامش (استفاده از خط چشم و سایه‌های تیره و براق و ریمل مشکی) می‌توان به آنها جلوه بخشید. همچنین استفاده از رژلب‌های مات، جامد و نسبتا پررنگ به جای براق، مایع و کم‌رنگ نیز از اصول آرایش زمستانی است.

21 استفاده از آرایش گرم در زمستان

22 استفاده از آرایش گرم در زمستان

23 استفاده از آرایش گرم در زمستان

24 استفاده از آرایش گرم در زمستان

25 استفاده از آرایش گرم در زمستان

27 استفاده از آرایش گرم در زمستان

28 استفاده از آرایش گرم در زمستان

smink1 استفاده از آرایش گرم در زمستان

آرایش زمستان گرم میکاپ

اینم جالبه !

مدل مو 2017

آسمونی برای دوستداران مدل کوتاهی مو برای خانم ها , جدیدترین های 2017 را گردآوری …




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از آرایش گرم در زمستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..