تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سونی از ساندبارهای جدید خود رونمایی کرد

سونی از ساندبارهای جدید خود رونمایی کرد

سال گذشته بسیاری از شرکت ها Google Cast یا Chromecast built in را به اسپیکرها و ساندبارهای خود اضافه کردند و شرکت سونی در نمایشگاه امسال محصولی جدید را با بهره گیری از این فناوری معرفی کرده است. محصول جدید سونی یک ساندبار کامپکت به نام HT-MT500 است که با به یک ساب ووفر بی سیم متصل می شود که می توان آن را زیر مبل یا به صورت سرپا کنار تلویزیون قرار داد. با تک شات همراه باشید.

برای قرار دادن ساب ووفر در زیر مبل یا کنار تلویزیون تنظیمات جداگانه ای وجود دارد تا صدا در بهترین شکل ممکن پخش شود. امکان استفاده از Spotify Connect نیز با HT-MT500 وجود دارد و سونی مدل دیگری به نام HT-MT300 را برای آن دسته از کاربرانی طراحی کرده که به این فناوری گوگل نیاز ندارند. البته این مدل هم چنان دارای بلوتوث و NFC است اما کاربران از امکانات کروم کست بی بهره خواهند بود.

یکی دیگر از محصولات جدید سونی که HT-CT290 نام دارد گزینه مناسبی برای فضاهای کوچک است، این ساندبار بسیار باریک بوده و می توان به راحتی آن را روی دیوار نصب کرد. این ساندبار هم چنین دارای یک ساب ووفر بی سیم، اتصال بلوتوث و صوای محیطی شبیه سازی شده با قدرت 300 watts است. اکر برای تماشای فیلمهای HDR و 4K به سیستم صوتی قدرتمندتری نیاز دارد، HT-CT800 از فناوری های Dlolby TrueHD و DTS-HD Master Audio پشتیبانی می کند. هم چنین امکان استفاده ا اسپیکرهای صدای محیطی وایرلس و سیستم صوتی چند اتاقه سونی نیز در کنار HT-CT800 وجود دارد و این ترمیب ساب/ساندبار در کنار Google Home عملکرد بسیار قابل قبولی دارد.

اما در آخر ساندبار پرچمدار سونی در سال جاری میلادی HT-ST5000 نام دارد. قابلیت کلیدی این ساندبار پشتیبانی از صدای High Resolution و Dolby Atmos است. سونی معتقد است که می توان از این دستگاه به عنوان مرکز یک سینمای خانگی استفاده کرد به همین دلیل این ساندبار به 3 پورت HDMI، یک اتصال HDMI ARC، یک جک UBS و اتصال بلوتوث مجهز است. HT-ST5000 در کنار Google Home نیز قابل استفاده است به این ترتیب کاربران می توانند از دستیار گوگل برای منترل موسیقی و صدا استفاده کنند.

مانند بسیاری دیگر از محصولات رونمایی شده در CES سونی قیمت ساندبارهای جدید خود را اعلام نکرده و انتظار می رود که تمامی آنها در بهار سال جاری میلادی به بازار عرضه شوند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سونی از ساندبارهای جدید خود رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..