تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سونی دو هدفون بی سیم جدید معرفی کرد

سونی دو هدفون بی سیم جدید معرفی کرد

در دورانی که ساخت گوشی های بدون هدفون رایج شده، بسیاری از شرکت ها به فکر کسب درآمد از بازار هدفون های بی سیم افتاده اند. شرکت سونی که با دست پر به نمایشگاه CES امسال در شهر لاس وگاس آمریکا آمده هم یکی از همین شرکت ها است که قصد دارد سهم خود از بازار هدفون های بی سیم را گسترش دهد. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.


سونی در خلال نمایشگاه CES 2017 علاوه بر محصولات رسمی، از چند محصول آزمایشی و نمونه نیز رونمایی کرده که از جمله آنها، ایربادهای کوچکی است که در گوش جا می گیرند. در کنار آن، سونی هدفون بی سیمی را به نمایش گذاشت که بر روی گردن قرار می گیرد.


قرار است طی ماه های آینده جزییات بیشتری درباره این هدفون ها منتشر شود. با این حال، سونی تا به اینجای کار دو رنگ مختلف از هر یک از این محصولات را رونمایی کرده اما هنوز خبری از زمان دقیق عرضه یا قیمت آنها در دست نیست.


اما به هر حال، این هدفون های کوچک و ظریف بی سیم به رقیبی تازه در این عرصه تبیدل خواهند شد و شانس موفقیت شان نیز زیاد است، چرا که هنوز این حوزه از بازار جای پیشرفت زیادی دارد.

sony sony sony sony
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سونی دو هدفون بی سیم جدید معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..